Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

piątek, 12 kwietnia 2013

Gain & Hyungwoo - Let me in 2013


Gain & Hyungwoo - Wpuść mnie

Dzisiaj na pewno zabiorę cię do domu, chodźmy razem
To i tak zajmie tylko chwilę, wciąż mam dużo czasu
Nie, to naprawdę nie kłopot, chodźmy razem
To nawet nie jest tak daleko, a dzisiaj jest ładna pogoda

#Więc doszliśmy pod twój dom
Nie chcę znowu pozwolić ci tak odejść
Nawet nie jadłem obiadu, mam też ochotę na kubek kawy
Zanim pójdę, chcę cię jeszcze raz zapytać
Pokażesz mi swój dom?

Nie jest teraz nawet tak późni, kto coś powie?
Zostanę tylko na chwilę, nie myśl nic złego

#

Jesteś zbyt oczywisty, mogę cię przejrzeć na wylot, wiedziałam, że taki będziesz
Co mam zrobić z tym mężczyzną?

angielskie tłumaczenie pop!gasa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...