Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

środa, 10 kwietnia 2013

FT Island - TV Radio 2009


FT Island - Telewizja radio 

Chciałem się spotkać na szczycie wzgórza
Więc co powiesz? 
Cofam to, w każdym razie jeździłem na nartach po torze nie tracąc chwili 

Czuję się jak ptak, mój widok na świat tuż pod moimi skrzydłami 
Jestem jedyny w swoim rodzaju, nie łatwy do znalezienia, więc decydujesz się czy nie 

#Chcę tam być i znowu to zrobić 
Ooch (znowu to wszystko zrobić) 
Chcę być tam teraz i na zawsze 

##Telewizja, radio zacznijmy kontrolować stację
Przyjdź do mojego programu, to jest moje życie rock and roll  
Bądź na bieżąco, [bilety] wyprzedane, trafię do galerii sław
Zazdrosny, nie ma wątpliwości bo się tutaj pojawiłem, znów wróciłem 

Walczyłem od lat, widziałem tak wiele łez, nigdy nie jest za późno
Wizja jest moja, sprawiam, że błyszczy 
To zmagania zawsze trzymają cię prosto 

Czuję się taki samotny, podeszłaś do telefonu 
Jestem na wskroś gotowy
Wiem ile to kosztuje, popełniłem kilka błędów
Których nie mogę cofnąć

#
##

Tak długo jak próbujemy, wygrywamy, to początek nowego początku
Znaczenie tego co śpiewamy jest dźwiękiem naszego życia 

Telewizja, radio zacznijmy kontrolować stację
Przyjdź do mojego programu, to jest moje życie rock and roll  
Bądź na bieżąco, [bilety] wyprzedane, trafię do galerii sław
Zazdrosny, nie ma wątpliwości bo się tutaj pojawiłem, znów wróciłem 
Tutaj się pojawiłem, znów wróciłem 

Telewizja, radio zacznijmy kontrolować stację 
Przyjdź do mojego programu, to jest moje życie rock and roll  
Bądź na bieżąco, [bilety] wyprzedane, trafię do galerii sław
Zazdrosny, nie ma wątpliwości bo się tutaj pojawiłem, znów wróciłem 
Tutaj się pojawiłem, znów wróciłem 

oryginalny tekst JpopAsia 

1 komentarz:

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...