Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

wtorek, 9 kwietnia 2013

Double K - Rap movement 2013


Double K - Rap movement/Ruch na rzecz rapu

Czy myślisz, że pośród Anglików i Hiszpanów Napoleon jest uważany za bohatera?
Standardy, które ustalamy i opinia publiczna - to może być z lęku przed nowymi rzeczami
Czy to społeczeństwo to lustro, które nas odzwierciedla?
Jeśli tak, jaką twarz masz teraz?
Nawet jeśli każdy mówi, że jesteś do niczego, nie przestawaj
Ponieważ to, w co wierzę jest wszystkim
Rap rap rap movement
Raz dwa raz dwa
Dwa dwa raz dwa

Oficjalnie ogłaszam swoją kandydaturę na burmistrza przemysłu K-Pop'owego
Nazywam się Double K i jestem z partii Hip Hop
Złożę przysięgę na to, co mam do powiedzenia
Ręce w górę
Rapowa gimnastyka rytmiczna, "projekt stań się człowiek z rapowym mięśniem" zgromadzenie
Uczestnicz, wykrzycz, przełam ciszę
To nowa wersja demonstracji z lat '70 i '80, hej
Ci którzy nienawidzą będą zazdrośni
Raperzy, którzy wkładają kasę w swoje usta zostali uciszeni
Ale publiczność, która mnie wspiera, demonstruje
Przewodniczę ich występowi z góry
Podkręć moc swojego głosu
Dzień niepodległości twoich słów, dzisiaj jest twój 15.08*
Jestem innym przywódcą, który otworzy nową generację
Powierz się mojemu rytmowi, daj mi głos, wybierz mnie

Raz dwa raz dwa
Rap rap rap movement
Dwa dwa raz dwa
Rap rap rap movement
Raz dwa raz dwa raz dwa
Rap rap rap movement
Dwa dwa raz dwa dwa dwa raz dwa
Rap rap rap movement

Nie zwyciężę dzięki znajomościom, mogę sam sobie świetnie poradzić
Mój rap pokazują w wiadomościach, oskarża prawdę
Styl oppa** to Gangnam***, podbija cały świat
Muszę być wysoko postawionym oficerem, lubię kobiety
Jestem rap-wybrańcem/elektem, moim hobby jest przerzucanie słów
Moja specjalność to opróżnianie moich przeciwników
Poszukujący złota celebryci, którzy mówią, że wrócą kiedy osiągną sukces
Jak możesz im ufać? Są jak kochanek, który już zdradza
Robiłem wszystko na swój sposób i dalej będę tak robić
Zmienię wszystkie stare rzeczy, które nie są mną
Zrezygnowałeś ze swoich sposobów i zachowujesz ostrożność w stosunku do tych na wysokich stanowiskach
Płaczesz i kręcisz "Ludzki Teatr", po prostu idź na Broadway
To nic osobistego, tylko próbuję wygrać
Prowokowanie cię to moja strategia gry
Jestem waga ciężka wśród hip-hop'u i rapu w Korei, wszyscy mają podejście
To tylko część gry - nie nienawidź gracza, nienawidź gry

Wszyscy menadżerzy, którzy cierpią w tle
Rap rap rap movement
Wszyscy idole, którzy żyją i umierają przez mój styl
Rap rap rap movement
Panie, które chodzą tylko do klubów z muzyką elektroniczną
Rap rap rap movement
Wszyscy mężczyźni, którzy nie mogą żyć bez lojalności
Rap rap rap movement

*w Korei Dzień Niepodległości (kiedy uwolnili się spod japońskiej okupacji) wypada 15 sierpnia
**wyjaśnienie
***jeden z najbogatszych rejonów Seulu

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...