Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

czwartek, 18 kwietnia 2013

Double K - HotPants 2013


Double K - Krótkie spodenki

Jak butelka szampana, tyłek zaraz wyskoczy
Od stóp do głów gładka linia twojego ciała
Twoje ciało jest moim placem zabaw, zjeżdżam po ślizgawce
Jest krótka jak twoje dżinsy, ale to noc bez żadnych urazów/żali

Yeah uwielbiam je krótkie spodenki
Yeah uwielbiam je krótkie spodenki
Yeah uwielbiam je krótkie spodenki
Odpowiedz ciałem
Yeah uwielbiam je krótkie spodenki
Yeah uwielbiam je krótkie spodenki
Yeah uwielbiam je krótkie spodenki
Wstrząśnij tym jak drinka

Jest druga w nocy
To czas nocy, ale jest olśniewająco
Atmosfera jest pełna ducha
Więc impreza dopiero się zaczyna
Mój kieliszek zostaje napełniony
Muzyka gra głośniej
Cholera chyba stanę się niedorozwinięty
Więc dzisiaj się mną zajmij
Nakładam okulary przeciwsłoneczne w tym ciemnym klubie
Dziewczyno tam, ta w krótkich spodenkach, jesteś dla mnie taka oślepiająca
Rozmawia ze mną i pisze swoje imię swoim tyłkiem*
Ogień już się rozpalił, polewam oliwę na swoje pragnienia

#Pracuj pracuj pracuj nimi krótkie spodenki
Pracuj pracuj nimi krótkie spodenki
Pracuj pracuj pracuj nimi krótkie spodenki
Krótkie krótkie krótkie krótkie spodenki

##Pracuj pracuj pracuj nimi krótkie spodenki
Pracuj pracuj nimi krótkie spodenki
Pracuj pracuj pracuj nimi krótkie spodenki
Krótkie krótkie krótkie krótkie spodenki

###To gorące, to gorące,to gorące
To gorące, to gorące,
To gorące, to gorące,to gorące
To gorące, to gorące,

Yeah, jestem Double K, kocham rap, kocham dziewczyny, które kochają rap
Jestem tam w górze jak samolot,kiedy wstaję, to jak pierwsza klasa
Mój koncert to jak sauna dla kobiet, ale nie martw się tym, jeśli ciężko pracujesz
Jednego dnia, może kiedyś uczynię cię liderką tych dziewczęcych harcerzy
Pracuj pracuj pracuj tym, musisz wypracować ten tyłek
Posiadanie pasji jest dla mnie takie atrakcyjne
Pokaż swój urok, pokaż mi swoją broń
Dam ci tyle, ile dla mnie wypracujesz
Nigdy nie masz pewności, mogę za wszystko zapłacić, Moet czy Dom Perignon Rose**
Dziewczyny naokoło ciebie nie są w grze
Pospiesz się i załóż mój czas na twój nadgarstek, Rolex

##
###
#
##

(To gorące) yeah uwielbiam je krótkie spodenki
(To gorące) yeah uwielbiam je krótkie spodenki
(To gorące) yeah uwielbiam je krótkie spodenki
(To gorące) Odpowiedz swoim ciałem
(To gorące) yeah uwielbiam je krótkie spodenki
(To gorące) yeah uwielbiam je krótkie spodenki
(To gorące) yeah uwielbiam je krótkie spodenki
(To gorące) Wstrząśnij tym jak drinka, to gorące
To gorące

*taka koreańska zabawa, gdzie musisz ruszać pupą jakby się pisało litery
**luksusowe szampany

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...