Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

czwartek, 18 kwietnia 2013

C-CLOWN - Shaking heart 2013


C-CLOWN - Drżące serce

Starry, przysięgam, że tamtego dnia
Próbuję zająć się moimi sprawami (ta dziewczyna)
Co do cholery próbujesz mi zrobić dziewczyno?
I to naprawdę do tego doszło
(Nananana x2) zostało tylko jedno do zrobienia
Wykłócaj się jak królowie, trzymaj się nisko jak klauny

Nie musisz nosić pierścionka, który ci dałem
Nie musisz nosić naszyjnika, który ci dałem
Mówisz, że ci przykro i że mnie nie zostawiłaś
Mowisz tylko rzeczy, które nie mają sensu

Budzę się, słysząc dźwięk telefonu
Sprawdzasz mnie, jak tylko otwieram oczy
Hej Rome*, minęło trochę, Co ostatnio robisz?
Nagle bardzo za tobą tęsknię)
Cholera, powinienem spać z głośno nastawioną muzyką
Powinienem powiedzieć "halo" zmienionym głosem
Spotkanie się z tobą tylko na chwilę sprawia, że się denerwuje
Poczekaj trochę, wyjdę, kiedy się ubiorę

#Wziąłem się w garść, ale moje serce teraz drży
Więc jak głupiec, stoję tak tutaj
Dlaczego to robię, to robię?
Jak głupiec, trzymam twoją dłoń

##Wziąłem się w garść, ale teraz moje serce drży
Chociaż wszystko wiem, próbuję cię zatrzymać
Ocieram łzy z twoich policzków
I tulę cię - dzisiaj znowu moje serce drży

Ta sytuacja znowu się powtarza
Nie mogę poradzić sobie z kimś takim jak ty

Podnieś głowę, powiedz mi co naprawdę myślisz

Stary, już nie wiem co robić, Ayo T.K.*

Chyba zwariuję
Co robię? Wciąż coś do ciebie czuję, więc mogę do ciebie wrócić
(Rosyjska ruletka)
Oczywiście, nie chcę być taki
Ale moje serce ciągle każe mi to zrobić
Wciąż staję się żałosny przy tobie
Wariuję - już byłem zdeterminowany, ale teraz moje serce staje się bagażem

Nie rób tego, nie rób tego

#
##

Dlaczego mnie zostawiłaś? Miałaś mnie dość?
Tak łatwo mnie rzuciłaś

Dlaczego jestem taki głupi?
Znowu słucham jak mówisz rzeczy, których nawet nie masz na myśli

x4
Dziewczyno upadam,
Moje serce drży

##

Przyszłaś w moje ramiona i czuje twój zapach
Tulę cię i stoję tam bez słowa
Płynie cisza, ale nagle dzwoni twój telefon

(Halo? Minji, gdzie jesteś?)

Poczekaj, czy to był męski głos?
Dlaczego jakiś facet dzwoni do ciebie o tej porze?
Co się dzieje? Przestań unikać mojego spojrzenia
Rozłącz się i porozmawiajmy

*członkowie C-Clown

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...