Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

niedziela, 7 kwietnia 2013

D-Unit - Talk to my face 2013


D-Unit - Powiedz mi w twarz

Powiedz mi co się stało
Kocham cię nieważne co
Zatrzymaj na mnie spojrzenie dziewczyno

Od pewnego czasu staliśmy się jałowi i susi
Nasza rozmowa przez telefon nie trwa dłużej niż kilka minut
Nasze randki są coraz mniej liczne
Czy przez twoje wahanie nastrojów?
Boli mnie głowa - dlaczego dlaczego dlaczego

Kiedyś zawsze splataliśmy palce trzymając się za ręce
Ale czy udajesz, że jest ci zimno, ponieważ nie chcesz tego robić?
Moja komórka ma tylko proste ozdoby i nic więcej
Hej, jeśli masz jakieś zmartwienia, powiedz mi je
Otwórz swoje serce, chłopcze naprostuj swój umysł

#Powiedz mi twarzą w twarz co jest nie tak?
Co ci się nie podoba?
Jeśli jest coś, czego nie lubisz, po prost to powiedz
Nie jesteś nawet dziewczyną, ale jak możesz codziennie być taki wrażliwy?
Powiedz mi prawdę
Dziecinko tylko na mnie spójrz
Spójrz na mnie
Porozmawiaj ze mną
Boli mnie głowa, jesteś taki zły
Natychmiast mi powiedz

Jestem teraz poważna, przestań jęczeć jak małe dziecko
Czy to pojawiło się znikąd? Przyjdź i przynieś to z powrotem
Dlaczego nie patrzysz na mnie? Zrobiłeś coś złego?
Mm, mam problemy ze skórą
Czy jestem dla ciebie brzydka? Albo czy mnie nie lubisz?
Jeśli się bawisz, przestań, to nie jest zabawne

Pamiętasz tamten dzień z ładną pogodną
Do kogo teraz mówię?
Znowu zostawiłeś swój pierścionek dla par w domu, prawda?
Mam wrażenie, że uczestniczę w solowym występie/jednoosobowym pokazie

#

Coraz bardziej jestem zmęczona wołaniem cię
Ale bez odpowiedzi - gdzie źle postąpiliśmy?
Czy ja jestem tą złą?
Chcę wrócić do dni, kiedy wszystko było jasne i niewinne

#

x2
Patrz patrz na mnie
Dziecinko, po prostu na mnie spójrz
Powiedz mi, jeśli mnie nienawidzisz
Hej doprowadzasz mnie do szału

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...