Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

niedziela, 7 kwietnia 2013

Boyfriend (Donghyun solo) - Listen 2012


Donghyun - Posłuchaj

Och posłuchaj

Dziękuję za to, że przy mnie jesteś
Dziękuję za to, że zrównałaś się ze mną
Ponieważ zawsze mi ufałaś
Zawsze zyskuję siłę, zawsze

Ponieważ tutaj jesteś, nie wiedziałem co to znaczy niemożliwe
Ponieważ tutaj jesteś, zapomniałem co doprowadziło mnie do płaczu
Ponieważ tutaj jesteś, cokolwiek robiłem, czułem, że mogę to zrobić
Więc nie mam czego się bać

#Nie jestem lepszy niż inni, nie mam wiele
Nie jestem wyjątkowy, ale
Zawsze sprawiasz, że jestem kimś wyjątkowym
Sprawiasz, że lśnię najbardziej

##Nic dla ciebie nie zrobiłem, nie traktowałem cię aż tak dobrze
Mogę ci tylko powiedzieć, że cię przepraszam
Ale ty dałaś mi wezbraną miłość
Jesteś przepełnioną osobą, zbyt dobrą dla mnie
Będę cię kochać bardziej niż ty mnie
Dopóki nie przestanę oddychać

Kiedy walczyłem, pocieszałaś mnie
Kiedy byłem szczęśliwy, uśmiechałaś się ze mną bardziej niż ktokolwiek inny
Bardziej niż ktokolwiek inny, byłaś ze mną przez cały czas
Jesteś jak inny ja

#
##

Będę szedł z tobą do końca
Miłość, którą mi dałaś
Po trochu ci za nią odpłacę

#

Wszystko dla ciebie zrobię
Obronię cię, która do tej chwili tylko mi dawałaś
Wszystko zaryzykuję
Wykorzystam całego siebie
Żeby uczynić cię szczęśliwszą niż ktokolwiek inny na tym świecie

Musisz tylko patrzeć na mnie

angielskie tłumaczenie pop!gasa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...