Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

niedziela, 7 kwietnia 2013

Boyfriend - Stop it 2013


Boyfriend - Zatrzymaj

Na początku to bolało, było takie gorzkie i ostre, nie wiedziałem co robić
Cokolwiek robiłem, blizna się nie leczyła (nie leczyła)

Wylewałem łzy, myślałem o czym innym, robiłem to i tamto, wszystko co mogłem
Czas chyba był lekarstwem - po trochu cię zapominam - ale jednego dnia

#To nieśmiało wypływa, myślę o tobie, moje serce rośnie
To inne niż ból, nie jest niewyraźne, ale staje się tęsknotą

##Zatrzymaj zatrzymaj zatrzymaj teraz... zatrzymaj zatrzymaj zatrzymaj ból
To pozostanie jako wspomnienia, kiedy wyleczą się blizny
Zatrzymaj zatrzymaj zatrzymaj teraz... zatrzymaj zatrzymaj zatrzymaj ból
Dni, kiedy będę mógł się uśmiechać nadejdą kiedy wyleczą się blizny

Hej dziewczyno! Nie chcę powiedzieć, że cię zapomniałem
Jaki rodzaj bólu na tym świecie jest taki duży i trwa tak długo?
Wciąż jesteś osobą, która ma moje serce, teraz w końcu jestem z tobą w zgodzie

Tylko zerkając, widzisz, że blizna jest brzydka i duża,ale odpadnie i zblednie
Martwiłem się, że blizna pozostanie, ale podobało mi się, że pozostanie twój ślad

#
##

I tak muszę cię zapomnieć, nie jesteś przy mnie
Ale w długie dni myślę o tobie, tak, nic nie mogę poradzić na to, że cierpię
Przez długi długi czas ocean jest wypełniony łzami
Powierzyłem się czasowi, nawet moje głęboko wybrukowane przez wspomnienia o tobie blizny

Obejmuję cię, obejmuję czas, obejmuję ból
(Blizny) goją się i pozostają wspomnienia
(Teraz) stają się tęsknotą i przemija trudny czas

##

angielskie tłumaczenie pop!gasa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...