Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

czwartek, 18 kwietnia 2013

C-CLOWN- Hell yeah!! (Intro)


C-CLOWN - Do cholery tak!!

Och spójrzcie tutaj wszyscy
Wrócili goście, którzy są trochę inni

Od stóp do głów
Od jednego do dziesięciu, nasze ruchy są inne yeah

Woo poczuj muzykę
Potrząśnij tym, twoje ciało zostało ściągnięte

1! 2! 3! Dawaj!Stop!
Pozwól mi pokazać ci swag* C-CLOWN

(Do cholery tak!)
Nie wahaj się o chodź tutaj
Przyjdź tu z pewnością siebie, krzycz i wrzeszcz w ten sposób
(Do cholery tak!)
Zacznijmy od nowa
Razem imprezujmy

C-CLOWN!! Będziemy imprezować!!

Przyszłaś z daleka
Jest idealny rap, który jest doskonały dla ciebie
Budowanie teraz się zacznie (DJ) zmień nastrój
Jeśli nie możesz kontrolować swojego ciała, nie ekscytuj się za bardzo, niee

Moje słowa płyną migając i idąc zgodnie ze scenariuszem**
Zaszyfrowane Double Clo(w)n, dajmy czadu
Zaufaj mi, latający lider
Nie potrzebuję nic innego, ale oddam to za moje rodea klasy A
Crwon-Clown kradnie show
Słowa i rym czynią mnie znanym, jesteśmy na topie, jestem dzieciakiem na szczycie
To jest bish***, jesteś takim dzieckiem
Musimy być cool
Wysiłki cię nie zdradzą, jak Żółw i Zając
Codziennie gram trudnego do zdobycia, kot i mysz, żebyś się mną nie znudziła

L.E.A.D**** na beat'cie, jestem rapperem i piosenkarzem
Bez testu idź mniej po najlepsze chyba, wyśpiewaj to (na na na na na)
Do nieba, ayo podnieście korony
To wasz ulubiony dźwięk

*coś jak styl
**tego zdania nie jestem pewna
***skrót od słowa bitch czyli s*ka, ale ma trochę łagodniejsze znaczenie
****niestety nie znalazłam takiej osoby

angielskie tłumaczenie pop!gasa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...