Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

niedziela, 7 kwietnia 2013

Boyfriend (Jungmin solo) - My dear 2012


Boyfriend - Mój skarbie

Masz się dobrze, mój śliczny skarbie? Wciąż jesteś dla mnie taką osobą
Tęsknię za tobą, mój śliczny skarbie, nawet za twoimi miękkimi uśmiechającymi się oczami
Łzy znowu miękko spadają, jak głupiec

W moich wspomnieniach jesteś taka piękna
W tylko jednej chwili moje serce się dusi, ale jestem szczęśliwy
Ponieważ cię znam

Masz się dobrze, mój śliczny skarbie? Osoba, która uczyniła mnie tym, kim teraz jestem
Tęsknię za tobą, mój śliczny skarbie - osoba tak dobra, że moje serce ma dreszcze

Wtedy tak dobrze do siebie pasowaliśmy
W tunelu, który wydawał się być snem
Razem dużo się śmialiśmy i dużo płakaliśmy
Byłem ci taki wdzięczny

Nie zapomnę tych cennych chwil
Byłaś światłem mojego życia

Masz się dobrze, mój śliczny skarbie? Wciąż jesteś dla mnie taką osobą
Tęsknię za tobą, mój śliczny skarbie - osoba tak dobra, że moje serce ma dreszcze
Masz się dobrze?

angielskie tłumaczenie pop!gasa



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...