Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

poniedziałek, 22 kwietnia 2013

Baek Ji Yong - Spring rain 2013 (Gu Family Book OST)


Baek Ji Yong - Wiosenny deszcz

Miłość przyszła do mnie jak wiosenny deszcz
Jestem przemoczona deszczem
Moje zamarznięte serce roztapia się w ciszy
To mnie budzi

Jest słodkie, to miłe uczucie, to trzepoczące serce
Nie wiedziałam co to było, ale to może być miłość

Miłość sprawia, że rodzę się na nowo, jakby to był pierwszy raz
Deszcz ciągle pada dzisiaj i jutro
Padał deszcz, który jest jak ty

Jest słodkie, to miłe uczucie, to ukryte serce
Sprawiasz, że czuję miłość, dziękuję ci za to

Miłość sprawia, że rodzę się na nowo, jakby to był pierwszy raz
Mogę się uśmiechać dzisiaj i jutro
Tęsknię za tobą, próbuję cię poczuć

Kiedy padał wiosenny deszcz
Kiedy wszędzie był twój zapach
Moja miłość wyrusza w podróż, cofając się w czasie
I pada, wierny wiosenny deszcz

angielskie tłumaczenie Loen Ent@YT

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...