Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

niedziela, 28 kwietnia 2013

4Minute - What's my name? 2013


4Minute - Jak mam na imię?
 
Yeah 4Minute
Jak mam na imię?
Proszę o uwagę
Niech wszyscy pójdą za mną
 
Jak codziennie mogę mieć tego tak dość, bang bang
Niech wszyscy będą cicho i się skoncentrują, kim jestem
Cokolwiek pragniesz, cokolwiek sobie wyobrażasz
Pokażę ci coś więcej niż to z jakością, nigdy nie wiesz

Czy wciąż nie wiesz kim jesteśmy?
To, co do tej pory ci pokazałyśmy, nasz własny styl
Nikt nie może nas pożądać
 
4Minute jak mam na imię?
Jesteśmy gotowe, znowu ci pokażemy
4Minute jak mam na imie?
Też wiesz kim jesteśmy
 
Znowu na nowo się narodziłyśmy, coś jest odrobinę inne
Jesteśmy 4Minute, czas na show
 
4Minute jak mam na imię
Jak mam na imię? Jak jak jak mam na imię?
4Minute jak mam na imię
Jak mam na imię? Jak mam na imię?
 
angielskie tłumaczenie Chris @ 4-minute 
 

1 komentarz:

  1. Niesamowite,że w takim krótkim intro (chyba najkrótszym 4minute) mieści się tyle (i to dobrego!) tekstu :) Brawa dla dziewczyn z 4minute! ♥

    OdpowiedzUsuń

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...