Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

poniedziałek, 8 kwietnia 2013

15& - Somebody 2013


15& - Ktoś

x2
Pragnę kogoś kogoś
Kogoś do kochania

Nie zaimponowałeś mi, nic od ciebie nie czuję
Jesteś tak jak inni, wystarczy wystarczy, to wszystko
Te typowe historie pierwszych miłości to historie innych ludzi
Te smutne szczenięce historie miłosne mogą się teraz skończyć

#Ty - czy widziałam cię, ale nie wiedziałam i tutaj przyszłam?
Czy nawet cię nie zauważyłam i ominęłam cię?
Ty - codziennie na ciebie czekam, na ciebie

x4
Pragnę kogoś kogoś
Kogoś do kochania

Te same stare gadki na podryw
Nudny humor
Prezent, który mi dałeś
Nic mi nie zaimponowało

#

Chcę, żebyś powiedział
Nie wiem, naprawdę nie wiem
Chociaż mówią, że miłość jest trudna
Raz chcę cierpieć, chcę się uśmiechać, chociaż to boli
Wyobrażam to sobie, nadejdzie miłość, która jest czymś więcej niż to
To wszystko, co chcę powiedzieć
Wiesz
Chcę być kochana kochana kochana kochana dziecinko

Ktoś dla mojej miłości
Ktoś dla twojej miłości
Ktoś dla mojego serca
Ktoś dla twojego serca
Ktoś dla ciała dla ciała dla mojej miłości
Ktoś dla twojej miłości, ktoś dla twojego serca

Chcę, żebyś powiedział
Nie wiem, naprawdę nie wiem
Chociaż mówią, że miłość jest trudna
Raz chcę cierpieć, chcę się uśmiechać, chociaż to boli
Wyobrażam to sobie, nadejdzie miłość, która jest czymś więcej niż to
To wszystko, co chcę powiedzieć
Wiesz
Chcę być kochana

x4
Pragnę kogoś kogoś
Kogoś do kochania

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...