Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

sobota, 9 marca 2013

U-Kiss (Kevis solo) - My reason 2013


U-Kiss (Kevis solo) - Mój powód

Zakochałem się w tobie w chwili, kiedy cię zobaczyłem
Byłaś taka piękna
Tak głęboko się w tobie zakochałem

Pierwszy raz coś takiego poczułem
Rzecz nazywaną miłością i moje galopujące serce
Nic nie mogę poradzić na to, że moje serce tak czuje

Bliżej do ciebie podejdę, tylko zostań tam, gdzie jesteś
Będę cię ciasno obejmował, żebyś mogła więcej poczuć

#Jedyny, żeby cię chronić
Tylko jedna osoba, żeby cię cenić
Osobą, która będzie cię kochać to ja

##Tylko ty jesteś tą, która sprawia, że istnieję
Tylko ty skradłaś całe moje serce
Moje wszystko, jesteś dla mnie powodem dziecinko

Moje serce wali, kiedy cię widzę
Patrzę i patrzę, ale wciąż chcę na ciebie patrzeć
Jestem przed tobą śliczna słodka dziewczyno
Tylko ty jesteś powodem, dlaczego żyję

Będę trochę odważny, tylko mi zaufaj
Złapiesz mnie,żebym mógł mieć cię bardziej?

#
##

Jeśli coś ci się stanie
Powiesz mi? Oprzesz się na mnie?

Jedyny, żeby wywołać twój uśmiech
Jedyny, żeby uczynić cię szczęśliwą
Osobą, która będzie patrzeć tylko na ciebie jestem ja

Na zawsze ci obiecuję
Kocham cię, która zabrałaś całego mnie
Moja ukochana, jesteś dla mnie powodem dziecinko

Tylko ty jesteś moim powodem

angielskie tłumaczenie pop!gasa



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...