Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

sobota, 9 marca 2013

U-Kiss (AJ & Eli) - Party all the time 2013


U-Kiss - Cały czas imprezować

Co dzisiaj robimy?
Wczoraj przesadziliśmy
Jak tylko się budzę, próbuję wyleczyć tego kaca
Ale wciąż moja głowa się kręci
(Mruga mruga, małe gwiazdy pięknie migoczą)
Chyba straciłem przytomność
Mój portfel jest pusty

Co wczoraj robiłem?
Ciągle kręci mi się w głowie
W mojej kieszenie jest bilet parkingowy (huh?)
Więc gdzie jest mój samochód? (mój samochód)
Na moim ubraniu czuć zapach dymu
Moje policzki ciągle są czerwone
Och cholera co noc żyć tym imprezowym życiem
I to się ciągle powtarza

#Cały czas imprezuje
Spójrz, to czas na wolność
To czas na imprezę
Spójrz w niebo, jest piękne

Wszyscy cały czas imprezują

##Cały czas imprezować, cały czas imprezować
Cały czas imprezować, cały czas imprezować
(Imprezować) cały czas (imprezować) cały czas
Cały czas imprezować, cały czas imprezować

Powierzcie swoje ciało muzyce, wszyscy (pupy w górę, pupy w górę)
Poczuj to od głowy, ramion, kolan i palców (ręce w górę, ręce w górę)
Poczekaj - zatrzymaj się na chwilę, rozluźnij zmarszczkę pomiędzy brwiami
Przeprosiny na jutro, ale dzisiaj cieszmy się tą nocą

Gdziekolwiek to jest, będę tam
W tamtym miejscu, będę tam
Będę bawił się przez noc, dopóki nie zobaczę światła
Wszystkim się zajmę

#
##

Jeśli jesteś sexy i wiesz o tym
Podnieś ręce, podnieś ręce (wysoko)

Jeśli jesteś sexy i wiesz o tym
Podnieś ręce, podnieś ręce w górę górę górę górę górę

#
## x2

angielskie tłumaczenie pop!gasa



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...