Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

piątek, 8 marca 2013

Tei - Adagio 2013

Czwarta część dramy muzycznej Project Melody tutaj znajdziecie pozostałe części


Tei - Adagio
wolne tempo w muzyce

Zostaniesz tylko na minutę?
Zostaniesz tak?
Żebym mógł się wypełnić wspomnieniami o naszej miłości?

Poczekaj, proszę
Bądź przy mnie przez chwilę
Wciąż tylko cię kocham

#Może być za późno
Ale nie mogę tak po prostu pozwolić ci odejść
Chwytam cię z moimi łzami
Chociaż wiem, że to koniec

##Powiedziałaś mi, że wspomnienia po zerwaniu stają się piękniejsze
Zostawiłaś mi to kłamstwo i potem mnie zostawiłaś
Wiem, że miłość jest bolesna, ale
Połykam łzy mojego serca
I wypełniam się tobą, która odchodzisz

Głośno płaczę
Mówię słowa "kocham cię"
Ale nie mogę wymazać faktu, że się rozstaliśmy

Poczekaj, proszę
Przez chwilę potrzymaj moją dłoń
Wciąż tylko na ciebie patrzę

#
##

Chwytam cię z moimi łzami

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...