Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

niedziela, 3 marca 2013

SHINee - Fire 2013


SHINee - Ogień

Dzień, w którym pierwszy raz cię spotkałem był moimi nowymi narodzinami
Dla ciebie narodziłem się ponownie, żeby do ciebie pasować, moja pani
Kiedy ktoś się rodzi, nie jest całością
Nie będąc w stanie ukryć kart swoich serc, które wykładają
Czekając, żeby siebie objąć, ale zamiast tego ranią się, kiedy się do siebie zbliżają
Nie robią nic oprócz opierania się o siebie nawzajem

Zostałem powołany do życia, żeby dzięki tej miłości stworzyć całość
Mam zamiar oświetlać przyszłość
I spalić tego mnie, który do tej pory był niczym więcej niż głupcem
Ogień, ogień miłości stopi to moje serce
I nie patrz już wstecz

Tonę w morzu osób, z których każda jest inna
Nawet jeśli jestem, codziennie zmagam się jakby mnie tam nie było
Umówiłem spotkanie zanim ktokolwiek obudził się do życia
I narodziłem się do życia nawet tego nie zauważając
To historia, która przejdzie przez nici samotnego człowieka (historia samotności)
Chcę być przy tobie, ale jednak nie robię nic i tylko cię mijam

Zostałem powołany do życia, żeby dzięki tej miłości stworzyć całość
Ogień ciągle płonie
Dalej mnie prowadź, rób to, już się nie błąkam
Ogień, ogień miłości wypełnia to moje serce
I nie patrz już wstecz

Osoba, która odbija się w tym lustrze jest innym człowiekiem
Tylko dzięki twoim oczom, które mnie złapały, wszystko się zmienia, chwyć moją dłoń (pozwól mi być przy tobie)
Twoje słowa pokonają te skrzydła
I twój uśmiech dalej wzleci
Uczynimy to, uczynimy to, do centrum latarni

Zostałem powołany do życia, żeby dzięki tej miłości stworzyć całość
Mam zamiar oświetlać przyszłość
I spalić tego mnie, który do tej pory był niczym więcej niż głupcem
Ogień, ogień miłości
Zostałem powołany do życia, żeby dzięki tej miłości stworzyć całość
Ogień ciągle płonie
Dalej mnie prowadź, rób to, już się nie błąkam
Ogień, ogień miłości wypełnia to moje serce
I nie patrz już wstecz

angielskie tłumaczenie languagebymusic.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...