Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

piątek, 29 marca 2013

She'z - Better Tomorrow 2011 (Scent of a a Woman OST)


She'z - Lepsze jutro

Pochmurny dzień - moja męcząca dzienna rutyna trwa w narkotycznym czasie
I i rysuję to

Słoneczny dzień - żyjąc dniami moich marzeń, każdy błyszczący dzień
Pragnęłam pragnęłam i pragnęłam tego

Tobie mówię witaj witaj witaj
Szepczę witaj witaj witaj
Pamiętaj mnie jak zawsze
Nie zapomnij mnie

#Słyszę to, słyszę to, słyszę to w moim cieple
Rozchodzi się, rozchodzi się, rozchodzi się
Daleko daleko daleko odlatuje, ale kocham cię, kocham cię
Czy to miłość? Czy do mnie też przyszła miłość?
Nawet jeśli mam żyć przez jeden dzień, jeśli tylko z tobą...
Och lepiej jutro

Jeden dzień, wypełniłam się tobą
I kolejny dzień, pozwalam ci odejść
I miałam pusty gorzki uśmiech

Tobie mówię witaj witaj witaj
Szepczę witaj witaj witaj
Nie chcę, żebyś cierpiał w dni beze mnie

#

Nie boję się, nie boję się dzięki tobie

#

Jeśli mogę marzyć koło ciebie
Och lepiej jutro

angielskie tłumaczenie pop!gasa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...