Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

poniedziałek, 4 marca 2013

4men feat. Yoon Hu - My angel 2010


4men feat. Yoon Hu - Mój anioł

Mój aniele, mój aniele
Niebiosa dały mi wspaniały prezent
Spałem jak w pięknej miłości
Mój aniele, mój aniele
Ten świat ofiarował mi wielką przyjemność
Piękna dobra noc moja ukochana
Dobranoc

Jesteś moim aniołem, masz rację, będę twoimi skrzydłami
Jeśli jesteś moim niebem, będę  twoją gwiazdą

Mój aniele, mój aniele
Niebiosa dały mi wspaniały prezent
Spałem jak w pięknej miłości
Mój aniele, mój aniele
Ten świat ofiarował mi wielką przyjemność
Piękna dobra noc moja ukochana
Dobranoc

angielskie tłumaczenie lyricsmoon.com



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...