Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

poniedziałek, 25 marca 2013

Lee Jin Sung - I love I hate you 2013 (Queen of Ambition OST)


Lee Jin Sung - Kocham cię, nienawidzę cię

Troszkę troszkę troszkę
Przejdź tylko troszkę, żebym mógł cię złapać

Na chwilę, na chwilę, na chwilę
Uśmiechnij się tylko na chwilę, żebym mógł chociaż mieć tęskne przywiązanie

Twoja smutna piosenka jest tak daleko jak za tobą tęsknię
Ale nie chcę się budzić z tego snu

#Kocham cię, kocham cię, kocham cię
Te same słowa mają inną pisownię
Więc to mnie boli, więc to mnie boli
Na końcu połyka nawet wspomnienia

##Krok za krokiem, chcę do ciebie biec
Chcę cię trzymać w moich ramionach
Ale ponieważ tęsknię za tobą, która wciąż nie jesteś przy mnie
Tęsknię za tobą, potem gniewam się na ciebie

Twoje biedne biedne ręce
W pewnym momencie stają się takie gorące, że nie mogę ich dotknąć

Tylko na jeden dzień, tylko jeden dzień, tylko jedna sekunda
Nie możemy wrócić do początku?

Ponieważ dałaś mi tak wiele wiele łez jak długo czekałem
Nie mogę pozwolić odejść tej zranionej miłości

#
##

Ty, którą kocham i nienawidzę
Ty, która zabrałaś całego mnie

Przestań przestań przestań
Moje serce próbuje mnie zapomnieć
Ale ten jeden uśmiech, to jedno wspomnienie
Sprawia, że tak żyję

Kocham cię, kocham cię, kocham cię
Jeśli pewnego dna jeszcze kiedykolwiek cię spotkam
Tak bardzo jak cierpię, tak bardzo jak cię nienawidzę
Jeszcze raz cię przytulę

Kocham cię tak bardzo jak to boli

angielskie tłumaczenie pop!gasa



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...