Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

czwartek, 28 marca 2013

Lee Hi - Rose 2013


Lee Hi - Róża

#Moja miłość jest jak czerwona róża
Teraz może być piękna
Ale moje ostre kolce cię zranią
Moja miłość jest jak czerwona róża
Tak, mogę być pachnąca
Ale im bliżej podejdziesz, tym bardziej cię zranię

Nie patrz na mnie takim lekkim spojrzeniem
Nie mów łatwo o miłości
Jeśli pragniesz mojego serca, musisz wziąć też mój ból
Ponieważ pewnego dnia zostaniesz pokuty przez moje kolce

##Nie ufaj mi za bardzo
Jeszcze nie znasz mnie tak dobrze
Więc po prostu uciekaj uciekaj
Powiedziałam ooch ooch ooch
Nie kochaj mnie
Jeszcze nie znasz mnie tak dobrze
Powiedziałam uciekaj po prostu uciekaj
Nie przychodź do mnie

#

Kiedy widzę twoją pewność siebie, jest mi tak ciebie żal
Twoje pewne kroki skierowane w moim kierunku wyglądają dzisiaj tak żałośnie
Emocje? Dla mnie to ekstrawagancja
Miłość? To najlepszy przyjaciel Obsesji
Więc uciekaj po prostu uciekaj
Bo ty i ja musimy to skończyć

Każda róża ma swoje kolce
Każda róża ma swoje kolce
Każda róża ma swoje kolce

##
#

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...