Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

środa, 27 marca 2013

Amy - Everyday I let you go 2013 (IRIS II OST)


Amy - Codziennie pozwalam ci odejść

Ponieważ czuję, że zacznę płakać jeśli zawołasz moje imię
Powiedziałam tylko typowe pożegnanie i udałam, że nic się nie stało i odwróciłam się
Ciągle za tobą tęsknię, co robię?

Z powodu bolesnych wspomnień i mojego ciernistego serca
Myślę, że powiem coś złego
Ale powstrzymuję to i z uśmiechem mówię, że mam się dobrze

#Moja nerwowość ciągle się powiększa, nienawidzę tej nieodwzajemnionej miłości
Chcę odrzucić te wszystkie nieznane uczucia, ale
Dlaczego nie mogę pozwolić im odejść? Dlaczego nie mogę?
Każdego dnia za tobą tęsknię

Ponieważ czuję, że popatrzysz na mnie, jeśli zawołam twoje imię
Powiedziałam tylko typowe trzymaj się i odwróciłam się i przygryzłam wargę
Moja tęsknota za tobą nie odejdzie, nawet jeśli próbuję ją zdusić, co robię?

Nawet kiedy mija czas i zmieniają się pory roku
Nie mogę wymazać ciebie, który jesteś przybity do mojego serca

#

Teraz naprawdę nie mogę kłamać
Nie mogę już tego ukrywać
Moje serce coraz bardziej rośnie, codziennie cię kocham

Teraz wymarzę moją nieodwzajemnioną miłość, nienawidzę tej miłości za koniec
Chcę wyrzucić wszystkie moje uczucia do ciebie, ale
Dlaczego nie mogę pozwolić im odejść? Dlaczego nie mogę?
To nie jest pod moją kontrolą, nie mogę przestać
Każdego dnia tęsknię za tobą

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...