Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

czwartek, 28 marca 2013

Lee Hi - Because 2013


Lee Hi - Ponieważ

Dlaczego to moja wina? To wszystko twoja wina
Jak to jest dla mnie? To dla ciebie
Przestań owijać w bawełnę - to takie do ciebie podobne

Jeśli to naprawdę jest dla mnie, jeśli to naprawdę moja wina
To przestań do mnie dzwonić, nie odbiorę
Mam nadzieję, że jesteś nieszczęśliwy - przeprasza,, to kłamstwo chłopcze

#Możesz mnie zapomnieć, możesz wszystko o mnie zapomnieć, możesz być teraz szczęśliwy
Tylko wiedz jedno - żyłam z twojego powodu

Czego chcesz? Co więcej mogę powiedzieć?
Jak to nie to nie jest koniec, co chcesz, żebym zrobiła?
Przestań to wszystko naciskać, powiedziałam ci, że nie lubię płakać

Jeśli tak czy inaczej mamy to skończyć (nie), jeśli to już koniec (teraz)
Przestań się złościć, nie będę słuchać
Mam nadzieję, że jesteś nieszczęśliwy - przeprasza,, to kłamstwo chłopcze

Możesz mnie zapomnieć, możesz wszystko o mnie zapomnieć, możesz być teraz szczęśliwy
Wyjaśnijmy tylko jedno zanim odejdziesz - znałam tylko ciebie

#

Z twojego powodu, z twojego powodu
Śmiałam się, płakałam, te ogniste dni

Możesz mnie zapomnieć,  możesz być teraz szczęśliwy
Za bardzo się kłóciliśmy, już nie mogę tego robić

#

(Dlaczego to moja wina?)

angielskie tłumaczenie pop!gasa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...