Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

czwartek, 7 marca 2013

Ladies' Code - Bad girl 2013


Ladies' Code - Zła dziewczyna

Posłuchaj

Podczas życia spotkasz taką jak ja dziewczynę
Wszyscy pokazują cię palcami
Dlaczego dlaczego
Dlaczego ciągle patrzysz tylko na mnie?

Proszę przestań
Między nami wszytko się skończyło
Wszystko co mówią ludzie na świecie
Jest prawdziwe

#Jestem złą dziewczyną
Tak, jestem taką dziewczyną
Osobą, która oszukuje dla miłości
Która nie wie jak cierpieć czy płakać

##Zła dziewczyna
Tak na mnie byś powiedział
Dziecinka zła dziewczyna zła zła dziewczyna
Proszę, zostaw mnie teraz samą

#Jesteś słabą dziewczyną
W moich oczach jesteś miłą dziewczyną
Żałosną dziewczyną"
Nie uważaj mnie za taką
Już mam tego dość

To, co inni mówią
Rzeczy, które są prawdziwe
Możesz na mnie wskazywać
I nazywać mnie łatwą dziewczyną, złą dziewczyną
Nie obchodzi mnie to

#
##

Przepraszam, że nie powiedziałam ci na początku
Proszę, zrozum, że nie miałam innego wyboru jak to ukryć

Jestem złą dziewczyną
Tak, jestem taką dziewczyną (taką dziewczyną)
Osobą, która oszukuje dla miłości
Która nie wie jak cierpieć czy płakać (nie znam miłości)

##

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...