Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

niedziela, 24 marca 2013

Bobby Kim feat. Kingston Rudieska - I'm alive 2013


Bobby Kim feat. Kingston Rudieska - Żyję/Jestem żywy

Wiele słów zostaje wymienionych, ale
Tylko pustka wypełnia moje serce
Rozglądam się, ale wszyscy
Mówią o trudnych i ciężkich rzeczach
Ale słońce znowu wstaje i świeci na mnie ciepłym światłem
I jest w porządku, dziecinko jest w porządku

#Żyję
Od chwili, w której cię spotkałem
Wszystko wygląda jak nowe
Jak osoba, która wróciła z długiej podróży

##Żyję
Teraz myślę, że mogę to zrobić
Kochać kogoś
Jeśli naprawdę pragniesz
Żyję
Żyję

Światło miasta może być jaskrawe, ale
Nie mogę wypełnić tego pustego serca
Uśmiecham się na zewnątrz, ale
W mojej głowie mam tylko zmartwienia
Ale codziennie kwitną kwiaty
I nowy dzień znowu się zaczyna
Tak żyję


Żyję
Od chwili, w której cię spotkałem
Wszystko wygląda jak nowe
Jak osoba, która obudziła się z długiej drzemki

Żyje
Chcę wszystko dzielić
Chcę kochać, kiedy żyję
Gdybyś tylko trzymała moją dłoń
Żyję
Żyję

#
##

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...