Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

piątek, 29 marca 2013

Kim Ha Nul - Bluebird 2011 (Scent of a Woman OST)


Kim Ha Nul - Sialia dosł. Niebieski Ptak
(gatunek ptaka)

Kiedy tęsknię za tobą i brakuje mi ciebie
Proszę daj mi swoje dłonie Niebieski Ptaku
Jedź na wietrze i ucieknij ze mną
Do tego dalekiego miejsca

#Powiedzieć kocham cię, kocham cię, kocham
Bardziej słodko - pocałuj mnie, pocałuj mnie, pocałuj
Już zawsze mój ukochany z tobą

##Powiedzieć kocham cię, kocham cię, kocham
Już zawsze zostań przy mnie jak teraz
Zawsze bądź przy mnie

Obejmujesz mnie swoim tańcem
Jak światło słoneczne wypełnione zapachem
Przyjdź do mnie ze swoim ciepłym oddechem

#
##
#
##

Proszę, daj swoje dłonie Niebieski Ptaku

angielskie tłumaczenie pop!gasa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...