Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

czwartek, 21 marca 2013

INFINITE - Still miss you 2013


INFINITE - Wciąż za tobą tęsknię

Nie pojawią się łzy - myślałem, że będę miał się w porządku
Więc pierwszy raz od jakiegoś czasu przyszedłem na tą ulicę
Ale to chyba był błąd

Żegna - twój chłód
Żegnaj - głos
Wciąż jest w mijającym mnie wietrze

#Zastanawiam się gdzie jesteś i co robisz
Czy jesteś w miejscu, którego dotyka moja tęsknota?
Może może tęsknisz za mną z takimi samymi nadziejami?
Jest mi tak ciężko bez ciebie, wszystko jest trudne
W każdej chwili, w której oddycham,torturują mnie myśli o tobie
Próbuję i próbuję,ale
Twoje ślady wracają do życia i boję się

Jak ten niezręczny dzień, kiedy po raz pierwszy trzymaliśmy się za ręce
Moje spędzane samotnie dni wciąż są niezręczne

Żegna - twój chłód
Żegnaj - głos
Wciąż błąka się po ulicy, którą idę

#

Późne żale, bezsensowne nadzieje
Ale wciąż moje serce chce cię znowu znaleźć

Tęsknię za tobą, przepraszam
Żałuję, że nie byłem dla ciebie wystarczająco dobry
Dla ciebie, dla ciebie
Chcę zebrać odwagę i powiedzieć ci to wszystko
Ale gdzie jesteś?

Gdzie gdzie jesteś?
Czy jesteś w miejscu, które dotyka moja tęsknota?

angielskie tłumaczenie pop!gasa



1 komentarz:

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...