Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

czwartek, 21 marca 2013

INFINITE - Beautiful 2013


INFINITE - Piękna

Dziecinko, moja ukochana piękna - kocham cię
Tylko patrząc na ciebie, tylko myśląc o tobie, moje serce galopuje

Nawet w tej chwili, kiedy na ciebie patrzę, jeśli zamknę oczy, tęsknię za tobą
Czy będziesz w stanie zrozumieć moje serce? Tak jak ten nieśmiały dzień
Pewnie czasami mnie nienawidziłaś, czy czasami mnie odpychałaś?
Ale wciąż, wyśpiewam swoje serce tobie, która byłaś przy moim boku

#Dziecinko, moja ukochana, piękna - kocham cię
Nawet jeśli zamknę oczy, na myśl o tobie, moje serce wali i drży
Dziecinko, moja ukochana, piękna - kocham cię
Obiecam ci, że będę zawsze tylko z tobą, och kocham cię

Pamiętasz dzień, kiedy spotkaliśmy się spojrzeniami?
Będę wyśpiewywał swoje serce, powoli idąc do ciebie

#

Nawet w chwili bólu podczas naszego pożegnania
Nigdy nie zapomnijmy naszych wspólnych wspomnień
Zrobię krok w twoim kierunku, wypełniony moim sercem, obronię cię

#

angielskie tłumaczenie pop!gasa



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...