Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

czwartek, 21 marca 2013

INFINITE - As good as it gets 2013


INFINITE - Nie może być lepiej

Wpłynęłaś do mojego serca
Powoli we mnie wsiąkasz
Mój kiedyś spokojny świat, znowu został wstrząśnięty

Zimne spojrzenie i ta sama codzienna rutyna, wszytko zmienia się z powodu twojego ciepła
Na dzień stanę się dorosły i zbliżę się do ciebie

#Miłość przychodzi tylko od samego patrzenia na ciebie, szczęście przychodzi przez bycie z tobą
Znika ból łez i to nie może być lepsze
Wybierzmy najprostsze wyjście, bądźmy szczerzy i zaufajmy sobie, zawsze będę przy tobie
Jeśli jesteśmy razem, świat nie może być piękniejszy niż teraz

Z powodu małych rzeczy, które wcześniej nie były niczym wielkim, pojawiają się łzy
Mój wzrok staje się niewyraźny, a moje serce jest poruszone
Róg serca, który dałem, kiedyś był twoim miejscem, ale teraz jest pusty
Ale moja duma to odpycha, mówiąc, że teraz już nie ma nawet przywiązania, które przynosi miłość
Ale ja tak nie myślę, wciąż jestem niezmienny, wszystko czego pragnę to ty

Dni bez ciebie stają się blade
Tak jakby to nigdy się nie przydarzyło
Więc od początku zaczynam moją historię

Nowa perspektywa i świat, którego nie znałem - przychodzą do mnie bez żadnych ograniczeń
Staję się doroślejszy niż wczoraj i stawiam jeszcze jeden krok w twoim kierunku

#
Moje życie nie mogło zostać zrównoważone podobnie jak krzesło z jedną krótszą nogą
Ale w pewnym momencie stałaś się moją równowagą
Moje życie zmieniło się na nowy, ugruntowany poranek
Mój zazwyczaj ciemny ja teraz wyraża swoje uczucia
Jestem dokładnie tutaj, twoje miejsce do odpoczynku, którego jesteś właścicielką
#
Raz po raz... dźwięk mojego serca, które się nie zatrzyma
Raz po raz... to ciepłe uczucie, które się nie skończy
Raz po raz... raz po raz... raz po raz
angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...