Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

czwartek, 21 marca 2013

INFINITE - Man in love 2013


INFINITE - Zakochany mężczyzna

Zaczynam nucić razem z piosenką miłosną, której wcześniej nie lubiłem
Wszystkie melodramaty na świecie wydają się być jak moje historia
Próbuję dobrze wyglądać, przykładając uwagę do mojego wyglądu, czego wcześniej nie robiłem
Przyzwyczajam się do gorzkiego smaku kawy

Czas szybko upływa, a moje serce staje się niecierpliwe
Wyobrażam sobie ciebie koło mnie i kręcę swój własny film

#Kiedy mężczyzna jest zakochany, chce być przy twoim boku
Zawsze tak wiele chce dla ciebie zrobić
Kiedy jestem zakochany, chcę ci dać wszystko w moim życiu
Oczekując tylko jednego, twojego serca
Kiedy jestem zakochany

Kiedy mężczyzna jest zakochany, kiedy mężczyzna jest zakochany

Moje policzki rumienią się, a moja głowa powoli opada
Kiedy idę swoją drogą, patrzę tylko na ciebie
Moje wyznanie wytryska, jak po szalonym biegu
Kiedy mężczyzna jest zakochany, nawet jeśli straci dziesięć, żeby zyskać jedno
Daje wszystko co ma, jakby dzisiaj było ostatnim dniem, żeby nie żałować - wszytko co mam

Jak młode dziecko ciągle śmieję się bez powodu
Kontroluję się, mówiąc, że jestem inny niż reszta

#

Nie mogę uciec, bo jestem zbyt głęboko
Litery w książce tańczą formując się w twoje imię
Jakbyś była główną bohaterką filmu, jakbyś była księżycem na niebie, ciągle cię widzę
Codziennie cię rysuję - moje serce odpocznie tylko wtedy, gdy przyjdziesz w moje ramiona
Będę miejscem twojego odpoczynku, które nigdy się nie ochłodzi

Patrz uważnie - jeśli to czujesz, to znaczy, że się w tobie zakochał
Jeśli ktoś da ci taki znak, jak ja teraz, to proszę, zauważ to

#

Kiedy mężczyzna jest zakochany, kiedy mężczyzna jest zakochany
Kiedy jestem zakochany, kiedy się w tobie zakochałem

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...