Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

wtorek, 19 marca 2013

Ivy - Memories of you 2013 (Incarnation of you OST)


Ivy - Wspomnienia o tobie

To byłeś ty, teraz wiem, co sprawia, że moje serce boli
Twoje ślady... to było to...
Mogłam tego uniknąć? Mogłam to zatrzymać?
Gdybym wiedziała, że mnie zranisz
Gdybym tylko od początku o tym wiedziała

Nawet jeśli cofniemy się w czasie tysiące razy
Nic nie możemy poradzić na zakochanie się
Nawet jeśli to boli, to moja miłość
Nawet jeśli tego nienawidzę, to moja miłość
Nie mogę się poddać
Śmiertelnie tęsknię za twoją miłością

#Chcę, żebyś zobaczył moje serce
Czekając na ciebie zawsze w tym samym miejscu
To byłeś ty, to byłeś ty, ta miłość sprawia, że żyję

Krok za krokiem, przyjdź do mnie
Dwa kroki, trzy kroki naprzód, będę tam dla ciebie
Tylko jedno słowo, chcę żebyś usłyszał moje serce
Podejdź blisko do mnie

Zapytaj mnie tysiąc razy, ty jesteś jedyną odpowiedzią
Jesteś dla mnie jedyny
Nawet jeśli to boli, to moja miłość

Nawet jeśli tego nienawidzę, to moja miłość
Nie mogę się poddać
Śmiertelnie tęsknię za twoją miłością

#


Ile jeszcze dni powinnam cierpieć?
Ile jeszcze dni powinnam czekać?
Zanim mnie przytulisz
Z moich oczu płyną łzy
Nie odchodź zbyt daleko
Nie sprawiaj, że będzie ci ciężko znowu do mnie przyjść

To byłeś ty, to byłeś ty, jedyna miłość

angielskie tłumaczenie Loen Ent@YT

1 komentarz:

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...