Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

piątek, 22 marca 2013

EvoL - Get up 2013


EvoL - Wstań

Codziennie się polepszam, nie przestaję
Nawet mój chód jest gorący, niesamowity kolor - nie pytaj mnie
Tylko twoje oczy i uszy mnie kopiują
Zazdrościsz mi
Styl jest inny, stoję na swoim rymowym wzmacniaczu
Kto w ogóle może to naśladować? Spójrz tutaj
Widzisz, że nawet pixele są inne?
Po prostu za mną podążaj
To nowy świat, zaskakujący! Wow!

#Nie próbuj mnie kopiować
Jesteśmy inne, to inne uczucie
Nie zerkaj na mnie
Jesteśmy szybkie, to mój styl
Będziesz udawać, że to nic takiego, ale będziesz całkiem zdenerwowany
Pokażę, kim jestem
Jesteśmy szybkie, to mój styl

##Lubię lubię lubię, łapiesz
Lubię lubię lubię, łapiesz
Lubię lubię lubię, łapiesz
To jak się ruszasz
Lubię lubię lubię, łapiesz
Lubię lubię lubię, łapiesz
Lubię lubię lubię, łapiesz
To jak się ruszasz

W porządku! J-Da* na beat'cie
W nowym świecie - czego pragniesz
Mamroczesz, ale nic nie mówisz
Poczekam i zobaczę co jest w tobie
Czego potrzebujesz, hej
Jest spoko, nie przestajemy
Kiedy mnie widzisz, stoisz tępo
Nie ma czasu, żeby opuścić gardę
To tylko początek
Jeśli mnie pragniesz, podążaj za mną
Nie ma żalu

#
##

Szsz.. jesteśmy EvoL

Podnieś się, podnieś się, podnieś się
Podnieś się, podnieś się, podnieś się
Podnieś się, podnieś się
Hej panowie, hej panie, podnieście się

*maknae (najmłodsza) członkini EvoL

angielskie tłumaczenie Loen Ent@YT

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...