Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

piątek, 22 marca 2013

EvoL - Love 2013


EvoL - Miłość

Stardom*, EvoL, yeah miłość
Mówią, że stałam się dziwna, pytają się, czy przydarzyło mi się coś dobrego
Mówią, że się zmieniłam, mówią, że stałam się ładniejsza, pytając, czy mam chłopaka
Za każdym razem, gdy to robią, staję się nieśmiała
Moje policzki się czerwienią, ponieważ jestem zawstydzona
Ale jednak to lubię, co zrobić? To uczucie to...

#Miłość, w twojej miłości - codziennie marzę i rozmowa z moimi przyjaciółmi staje się nudna
W twojej miłości - tylko twoje imię wypełnia mój telefon

Powinniśmy teraz przestać? Powinniśmy przestać z tą dziecinną zabawą?
To mi nie wystarcza, tylko ty sam mi wystarczysz
Teraz przestań z szukaniem innych dziewczyn
Przestań szukać - bądź spełniony będąc moim mężczyzną, zaopiekuję się tobą

Kocham cię kocham cię dziecinko hej, co robić
Więc więc jestem na high'u - twój głos jest dla mnie taki słodki
Kocham cię kocham cię dziecinko hej, co robić?
Więc więc jestem na high'u - w mojej głowie są tylko myśli o tobie

#

Im większe staje się moje serce, tym szybciej kończy się bateria [w telefonie] i kieszonkowe
W tym tempie mogę zostać wykopana, nie mogę sobie z tym poradzić, ale jednak to lubię
Tak miło - nie wiesz jak bardzo moje serce galopuje
Gapię się tylko na zegar tik tak tik tak kiedy czekam na ciebie - niespodzianka

Moja historia rozmów jest wypełniona tylko tobą
Tak jak moja głowa, tak jak moje serce, to wszystko ty
To drżenie, to trzepoczące uczucie, sprawiłeś, że pierwszy raz coś takiego poczułam
Nawet jeśli jesteś daleko, moje serce zawsze jest z tobą
Nie zapomnij, zawsze jestem przy tobie

#

*firma, do której należą dziewczyny z EvoL i Block B

angielskie tłumaczenie pop!gasa



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...