Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

niedziela, 24 marca 2013

2BiC - I have someone in my mind 2013


2BiC - Mam kogoś w swojej głowie

Mam kogoś, kto sprawia, że się uśmiecham, tylko myśląc o niej
Mam kogoś, kto sprawia, że moje serce znowu bije
Kiedykolwiek, gdziekolwiek jestem, ciągle pojawia się w mojej głowie
Ciągle pojawia się przed moimi oczami, ciągle się o nią troszczę
Chcę do niej biec i chronić ją

#Jedyna osoba na świecie, przeznaczona mi osoba
Osoba, której nie miałbym nic przeciwko, żeby wszystko jej oddać
Dopóki nie zabraknie mi tchu, dopóki moje serce się nie rozpadnie
Osoba, którą będę kochać i znowu kochać
Dziękuję, że pozwoliłaś mi się spotkać, dziękuję za to, że jesteś sobą

Mam kogoś, kto bez słowa czyta moje serce
Mam kogoś, kto czyni mnie szczęśliwym, gdy tylko na nią patrzę
Jest taka cenna, że boję się, iż może zniknąć
Chcę mieć ją przy sobie i sam na nią patrzeć
Chcę jej powiedzieć, że ją kocham

#

Nawet jeśli kiedykolwiek z czymś się zmagasz, możesz oprzeć się na mnie w moich objęciach
Nawet jeśli wszyscy się zmieniają i odchodzą, zostanę z tobą do końca
Będę tam, zawsze tam będę, ponieważ na wieczność jestem twoim mężczyzną
Będę cię kochał, codziennie będę sprawiał, że się uśmiechniesz, ponieważ to powód, dla którego żyję
Najlepsza rzecz, jaką zrobiłem od swoich narodzin, to spotkanie cię

angielskie tłumaczenie pop!gasa



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...