Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

niedziela, 24 marca 2013

2BiC feat. 79 – Your Eyes, nose and lips 2013


2BiC feat. 79 - Twoje oczy, nos i usta

(Dziecinko, jesteś moją panią
Jestem taki samotny, sprawiasz, że czuję
Jesteś moją panią, jestem taki samotny
Sprawiasz, że czuję
Powiedz mi dziecinko)

Od chwili kiedy pierwszy raz cię zobaczyłem dziecinko, moje serce ciągle galopuje
Moje oczy cię widziały i od głów do stóp, podoba mi się
Chociaż nie jest krzykliwy, twój uśmiech jest piękny
Twoje ozy, nos, twoje śliczne usta - jesteś taka rozkoszna
Wiesz co - lubię cię i twoje oczy trzepoczące na wietrze

#Może cię kocham
To ty, to tylko ty
Kocham cię pani, bez ciebie
Nie mogę przetrwać minuty, czy sekundy dnia

Od chwili kiedy pierwszy raz cię zobaczyłem, obserwowałem cię
Jakbym robił zdjęcie, naciskałem i umieszczałem cię w moich oczach
Ciągle na mnie patrzyłaś i wtedy do mnie podeszłaś
Chodzisz do kościoła, nie pijesz, nie palisz
Naprawdę jesteś moim aniołem
Powiedziałem ci, jestem twoim dżentelmenem, twoim rycerzem w lśniącej zbroi

Nawet jeśli rozmawiamy przez telefon 24 godziny, zadzwoń do mnie
Kiedy spadłaś z nieba?
Gdzie ukryłaś swoje skrzydła?
Dzisiaj znowu nie mogę zasnąć, nie śpię
Piszę i kasuję swoje wiadomości, które zawierają moje wyznania na twój temat
Twoje oczy, nos, twoje śliczne usta - nie mogę oderwać od nich oczu
Wiesz co - twoje włosy trzepoczące na wietrze były olśniewające

#

Nawet jeśli dla ciebie nie wyglądam dobrze
Proszę, daj mi trochę więcej czasu, och pani
Ponieważ naprawdę cię kocham, po prostu mi zaufaj i poczekaj na mnie
(Kocham cię)

Może cię kocham dziecinko ciebie
Chcę być głupcem, który patrzy tylko na ciebie
Bez ciebie pani, bez ciebie
Nie mogę przetrwać minuty, czy sekundy dnia

Twoje oczy, twoje usta, twoje brwi, twoje palce
Nie ma części ciebie, która nie jest ładna
Nie mogę żyć bez ciebie
Czy miłość naprawdę jest zdradziecka?
Jeszcze mnie nie znasz
Że jestem w tobie zakochany

angielskie tłumaczenie pop!gasa



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...