Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

niedziela, 24 marca 2013

2BiC feat. 79 - Lady lady 2013


2BiC feat. 79 - Pani pani

Kiedy mam na sobie swoją koszulę i wołasz mnie swoim głosem, czuję jakby mój oddech miał się zatrzymać
Słyszę tylko jak połykam [ślinę], kiedy mocno cię obejmuję w moich ramionach - to wszystko wydaj się być snem
Twoje jasne czerwone usta, twoja biała szyja, jesteś idealna, piękne ciało od Boga
Myślę, że dzisiaj znowu się w tobie zakochałem, myślę, że kiedy tylko cię widzę będę wariował

#Bardzo cię pragnę, chcę cię głęboko poznać, im bardziej upływa ta noc, dziecinko dziecinko

Spada mokry deszcz, twoje oczy mnie pragną, jesteś naprawdę piękna, dziecinko seksowna dziewczyno

Kiedy siedzę na kanapie, oglądając telewizję, kiedy słucham piosenki, której słuchasz, cały dzień myślę o tobie
Twoje perfumy, twój szampon, twój zapach - masz taki ładny zapach
Dzisiaj wyznam ci uczucia, naprawdę mnie opętałaś

#

Przewidziałem, że dzisiaj ty i ja staniemy się jednym
Możesz uwierzyć, że jesteśmy razem?
Teraz odrodziłaś się jako moja dziewczyna, och dziecinko

Ekscytuje mnie twój biały dotyk, wszyscy wy inni faceci, zejdźcie z drogi
Moje szorstkie słowa (yo seksowna pani) z tobą używam tylko moich słodkich słów
Nakrzyczę na każdego, kto źle cię traktuje (moja pani)
Musisz tylko przestać - odpowiedź się nie pojawi, ale moją odpowiedzią jesteś ty

#

angielskie tłumaczenie pop!gasa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...