Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

środa, 27 lutego 2013

Woohyun & Lucia - Cactus 2013

pełne audio pod tłumaczeniem


Woohyun & Lucia - Kaktus

Umieść mnie w miejscu, gdzie jest dużo słońca
I tylko nie zapomnij o mnie raz w miesiącu
Daj mi tylko wystarczająco wody

Mogę wydawać się bez serca z powodu mojego zimnego wyglądu
Mogę wydawać się ciemny, ponieważ jestem pokryty kolcami
Ale nie martw się
Ponieważ zakwitną na mnie piękne kwiaty

#W dni, kiedy cierpi twoje serce
Kiedy łzy płyną bez powodu
Pamiętaj mnie
Będę dla ciebie małym pocieszeniem

##Wylej swoje łzy na moją głowę
Nawet twoje zdenerwowane serce
Dopóki nie zalśni twój uśmiech
Będę powoli je wypijał

###Kiedy to stanie się dniem, gdy jesteśmy razem
Kiedy to stanie się dniem, który nigdy nie wróci
Będę trzymać twoje łzy, które przechowywałem
I stać w wiośnie

#
###
##

Stać w wiośnie
Stać w wiośnie
Stać w wiośnie

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...