Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

piątek, 22 lutego 2013

The One - Winter love 2013 (That Winter the Wind Blows OST)


The One - Zimowa miłość

Znam cię, czuję cię, nawet jeśli się nie odzywasz
Jesteś zranioną osobą, która bardzo mnie przypomina
Wiem, że nigdy nie uczyłem się miłości, więc tak naprawdę nic o niej nie wiem
Ale czuję, że jesteś osobą, która jest moim przeznaczeniem

Moja osoba jest miękka jak białe płatki śniegu
Ta osoba mnie rani
Wieje wiatr i wyda się, że zabierze cię daleko
Więc dzisiaj znowu bronię cię, będąc przy tobie

Błagam, żeby moje modlitwy mogły sięgnąć niebios
Liczę na tą okrutna miłość, której już nie mogę powstrzymać
Nawet jeśli moje życie rozpadnie się na kawałki
Jest tylko jedna osoba, tylko jedna osoba dla mnie

Miłość jak przeznaczenie, którego nie mogę odrzucić
Ta osoba zasmuca mnie
Nawet jeśli nadejdzie sroga zima i zamrozi moje cała ciało
Zawsze będę przy tobie

Kocham cię, będę cię tulił
Zawsze cię obronię, będąc przy tobie

angielskie tłumaczenie pop!gasa



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...