Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

piątek, 22 lutego 2013

Melody Day - What to do 2013 (7th Level Civil Servant OST)


Melody Day - Co robić

To byłeś ty, osoba, która mnie obroni
To byłeś ty, osoba, która mnie rozbawi
Powiedz coś
Nie podoba mi się taki wyraz twarzy

To boli, twoje zimne słowa
Tak nie może być, kończyć to w ten sposób
Nie możesz mi tego zrobić
Proszę, nie odchodź

#Co robić, co robić
Myślę, że umrę, jeśli nie będę cię widzieć
Co robić, co robić
Tęsknię za tobą

Powiedziałeś, że mnie obronisz
Powiedziałeś, że mnie kochałeś
Co to za obietnica?
Dlaczego doprowadzasz swoją ukochaną do płaczu?

Znasz mnie, mam tylko ciebie
Dobrze mnie znasz, jesteś dla mnie wszystkim
Nie możesz mi tego zrobić
Nie doprowadzaj mnie do płaczu

#

Czy przez chwilę będziesz przy mnie?
Będę się miała lepiej, będąc jeszcze tylko raz z tobą
Jeśli to się tak skończy, jeśli tak odejdziesz
To tak bardzo boli

Co robić, co robić
Myślę, że umrę, jeśli nie będę cię widzieć
Co robić, co robić
Co robić

Co robić, co robić
Tęsknię za tobą, więc znowu wylewam łzy
Co robić, co robić
Tęsknię za tobą
Tęsknię za tobą
Tęsknię za tobą

angielskie tłumaczenie pop!gasa



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...