Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

poniedziałek, 25 lutego 2013

Teen Top - Miss Right 2013


Teen Top - Panna Właściwa

Yeah Teen Top powrócili
Lalalalalal x3
Dalej

Chwila, w której pewnego dnia nieoczekiwanie cię zobaczyłem
Zakochałem się od pierwszego spojrzenia, a moje oczy się zakręciły
Nawet ja nie wiedziałem, że taki będę
Miłość przyszła do mnie, do samotnego mnie

Tak, na świecie jest wiele ślicznych dziewczyn, ale ty jesteś od nich inna
Wszyscy to przyznają, ale wiesz, jesteś po prostu zbyt śliczna
Nie wiem dlaczego, ale czuje, że twoje długie proste włosy będą pachnieć jak kwiaty
To jest szalone, sprawiasz, że wariuję

#Ona z długimi prostymi włosami, ciągle o niej myślę, nawet gdy mam zamknięte oczy
Ona z długimi prostymi włosami, czuję jakbym tracił rozum
Ona z długimi prostymi włosami, dlaczego tak bardzo za nią tęsknię
Co zrobię? Co teraz zrobię?

Czuję jkaby to ładnie pachniało
To jest szalone, sprawiasz, że wariuję

#

##Lalalalala x3
Och dziecinko, sprawiłaś, że zwariowałem
Lalalalala x3
Och dziecinko, sprawiłaś, że zwariowałem

Ona z długimi prostymi włosami, myślę o niej nawet bardziej kiedy pada
Była śliczniejsza bez makijażu
Kiedy odeszła, połowa moich myśli to skargi
Jeśli całą noc polewam alkohol, wspominając, przyjdź do mnie z rozpuszczonymi włosami
Znowu daj mi swój zapach
Kim jest ten facet koło ciebie, zbyt dobrze wyglądasz, jestem zazdrosny
A co ze mną? Nie wiem, nie wiem, nie wiem
Nie miałem nawet szansy, żeby właściwie wyznać ci swoją miłość
Ten facet cię nie kocha

#
##

To był pierwszy raz, kiedy kogoś tak kochałem
Dlaczego nie wiesz, co mam w sercu
Krążyłem naokoło ciebie
Nie znasz mnie, który patrzę tylko na ciebie

#
##

angielskie tłumaczenie pop!gasa

dance ver.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...