Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

poniedziałek, 25 lutego 2013

Junhyung, Feel Dog, LE - You gotsome nerve 2013


Junhyung, Feel Dog, LE - Masz czelność

#Nie rozłączaj się
Wciąż mówię, nie skończyłem mówić
Masz czelność, naprawdę masz czelność
Masz pie*przoną czelność, masz czelność

##Hej, przestań mnie besztać
Teraz mówię
Przestań sama mówić, ale posłuchaj mnie, proszę
Masz czelność, naprawdę masz czelność
Masz pi*przoną czelność, masz czelność

Jak śmiałaś gawędzić o tym i tamtym
Dlaczego masz tak dużo do powiedzenia?
W ogóle znasz moje imię?
Nazywam się Feel Dog
Symbol gorącego towaru
Chcę wszystko przewrócić jak King Kong*
Jestem typem, który jest cichy, ale może mieć niezły charakterek
Jesteś martwa**, przyłapałem cię
Przestań mnie wkurzać
Ostrzegałem cię wcześniej
To ty zrobiłaś mi coś złego, ale dlaczego się złościsz?
Zaraz zwariuję
Zaraz przez ciebie zwariuję, serio
Z powodu twojego bełkotu
Przewracają mi się oczy, serio
Chcesz zobaczyć jak ktoś wariuje?
Naprawdę chcesz zobaczyć koniec?
Masz pi*przoną czelność, naprawdę jesteś szalona

#
##

Jestem teraz miły, więc wysłuchaj do końca ty xxxxx
Przestań unosić się dumą
Pewnie chcesz, żebym błagał o wybaczenie i przepraszał
Przepraszam, ale to po prostu niemożliwe
To nie jest sala sądowa, żeby decydować kto ma rację, a kto jest w błędzie
Przestań się kłócić do cholery, jeśli naprawdę chcesz się kłócić
Wiesz, że to co zrobiłaś, było o wiele gorsze?
Jak się ma ten sku*wysyn, z którym ostatnim razem potajemnie się spotkałaś?
Wiedziałem, co robiłaś, ale nic nie powiedziałem i ufałem cię
I jestem pi*przonym głupcem
Mam nadzieję, że załapiesz to, co do tej pory mówię, idź z powrotem się wczołgaj
Będę wyrozumiały z wielkim sercem jak Boży swag***

#
##

Hej, nawet jeśli twoje usta są skrzywione, powiedz to prosto
Jakiekolwiek g*wno mówisz, moja wersja zostaje taka sama
Dlaczego do mnie dzwonisz, dlaczego zachowujesz się jak dziecko
Yo, nie dzwoń do mnie sk*rwielu
Po prostu zostaw mnie w spokoju - nawet jeśli to zrobisz
Mój gniew nie odejdzie, tylko się pogorszy
Wiesz, że lubię się tak zachowywać
Więc chwilę to wytrzymaj, na razie do mnie nie dzwoń

Przestań do mnie dzwonić
Proszę nie działaj mi na nerwy, naprawdę się irytuję
Masz czelność, naprawdę masz czelność
Masz czelność, naprawdę masz czelność
Masz pi*przoną czelność, masz czelność

Hej, proszę, przestań do mnie dzwonić
Przez ciebie nie mogę spać i jestem zmęczona
Wciąż dzwonisz i mówisz bezużyteczne rzeczy
Masz czelność, naprawdę masz czelność
Masz pi*przoną czelność, masz czelność

*ogromna mapła z filmu o tym samym tule
**nie chodzi o realną groźbę śmierci, to tak jak u nas, jak ktoś nabroi, pyta się czy ten ktoś chce oberwać
***coś jak świetność

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...