Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

piątek, 15 lutego 2013

Teen Top - I wanna love 2013


Teen Top - Chcę kochać

Potrzebuję kogoś do kochania
Chcę kochać

Zostaw za sobą wszystkie niewygodne wspomnienia
Znajdź inną miłość, chodźmy, zmienię się

Minęło sporo czasu odkąd cierpiałem i zostałem odepchnięty
Mówią, że zawsze tak jest, mówią, że miłość boli
(Chcę tylko zapomnieć) to było całkiem trudne
(Po prostu zostaw mnie w spokoju/samego) Po prostu pozwól temu ulecieć

Tęsknota coraz bardziej i bardziej skrada się do mnie i dusi mnie
Mam dość codziennego płaczu, pozwolę temu odejść

Chcę kochać
Nie rań mnie dziewczyno

#Chcę teraz kochać, chcę cię kochać bardziej namiętnie niż ktokolwiek inny
Chcę teraz kochać tak jak inni, och moja ukochana, och moja miłości

Kochać kochać kochać kochać chcę kochać

##To czas, żeby ruszyć do przodu
Nadciągamy Teen Top Top

To czas, żeby ruszyć do przodu
Nadciągamy Teen Top Top
To czas, żeby ruszyć do przodu
Nadciągamy Teen Top Top
To czas, żeby ruszyć do przodu

Chcę teraz kochać

Nie chcę już cierpieć
Ile nocy muszę spędzić we łzach
Jeśli to ty, myślę, że zawsze mogę się uśmiechać
Tak właśnie czuję, ale dlaczego o tym nie wiesz?

Mówią, że blizna z miłości może zostać wyleczona przez inną osobę
Ta męcząca samotność może się tutaj skończyć, STOP
Już koniec deszczowych dni
Jak telewizor włączony w ciemnym pokoju, byłem całkiem sam
Potrzebuję kogoś, och yeah, jak LL, potrzebuję miłości

#

Kochać kochać kochać kochać chcę kochać

##

Chcę teraz kochać

O nic się nie martw, nigdy nie doprowadzę cię do łez
Tylko zawsze potrzebuję cię tylko przy moim boku

##

Chcę teraz kochać

angielskie tłumaczenie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...