Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

piątek, 15 lutego 2013

H feat. Kanto - Lose control 2013


H feat. Kanto - Stracić kontrolę

Znacie ten kawałek
To Kanto i H
Hej dziewczyno
Nie jestem podrywaczem
Wiesz to
Nie słuchaj tych słów
Tylko posłuchaj mnie

Kiedy wchodzę do kwiaciarni, w mojej głowie mam niezliczoną liczbę dziewczęcych twarzy
Kiedy przewijają się przez moją głowę, mam nadzieje, że to ostatni raz
Tylko do zeszłego tygodnia, rozmawiałem z inną dziewczyną jakby to był mój pierwszy raz
Ale tym razem jest inaczej, jesteś dla mnie idealną dziewczyną

Ile razy miało to miejsce w tej słynnej restauracji?
Ile razy miało to miejsce w tej kwiaciarni?
Wszystko przez inne dziewczyny
Jesteś moją dziecinką
Ile razy to miało miejsce przy tym samym jedzeniu?
Ile razy miało to miejsce z tym samym prezentem?
Wszystko przez inne dziewczyny
Jesteś moją dziecinką

Teraz nie, nikt nie kocha ya
Myślę tylko o tobie
Mam tylko ciebie
Przez ciebie tracę kontrolę, tracę kontrolę

Kiedy szedłem ulicą, kilka ślicznych dziewczyn przyciągało mój wzrok
Jedna z drugą, widziałem je i wstrząsały moim serce, ale już nie
Teraz widzę tylko ciebie, nie widzę żadnych innych dziewczyn
Teraz będę kochał ciebie
Teraz wszystko jest inne, dzisiaj jest idealny dzień

Jestem naprawdę inny niż wcześniej
W filmie, pod tytułem moje życie, twoje wejście jest kulminacją
Zmieniłem ubranie, więc jestem świeży, chodź tutaj
Nie okłamuję cię, nie włożyłem wkładek do butów
Mieszkanie w mojej głowie, gdzie kiedyś mieszkały te wszystkie dziewczyny, jest teraz zamknięte
Teraz wszystko co musisz zrobić to wejść, dlaczego się wahasz, moja ukochana
Jesteś taka różna od innych dziewczyn
Czuję się jak dziecko, szukające czterolistnej koniczyny
Cały dzień rozpraszają mnie myśli o tobie
Uch hej dziecinko, co zrobię?
Skończ tą grę w huśtawę i przyjdź do mnie
Chodź tutaj

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...