Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

piątek, 15 lutego 2013

Dasoni - Good bye 2013


Dasoni - Żegnaj

Zostaw mnie teraz - żegnaj
Już nie jestem twoja

Kiedy zachodzi słońce, znowu mnie znajdujesz i wracam do ciebie
Wiem, że kiedy nadejdzie poranek, znowu odejdziesz

Nie wiem, dlaczego tak cię kocham
Wciąż o tobie myślę (witaj witaj witaj)
Będę przez chwilę cierpieć, ale

#Zostaw mnie teraz - żegnaj
Już mnie nie szukaj
Żegnaj żegnaj żegnaj żegnaj
Ponieważ teraz między nami koniec

##Więc już nie będzie mnie - dobranoc
Nigdy więcej mnie nie szukaj
Żegnaj żegnaj żegnaj żegnaj
Już nie jestem twoja

Czego teraz chcesz?
Jakie chcesz usłyszeć słowa?
Co chcesz, żebym zrobiła?
Powód, dla którego mnie pragniesz, bardziej mnie boli

Nienawidzę się za kochanie ciebie
Wciąż płaczę, wciąż cię pragnę

Powoli o tobie zapomnę, dzień za dniem
Wiem, że nie ma końca
Wiem, że tacy jesteśmy - żegnaj
My jesteśmy - żegnaj
Między tobą i mną to koniec
Skończę tutaj, pozwolę ci odejść
Och zostaw mnie teraz

Zostaw mnie teraz - żegnaj żegnaj
Zostaw mnie teraz - żegnaj

##

angielskie tłumaczenie napisy na kanale Loen Ent.@YT

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...