Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

środa, 6 lutego 2013

Takers - Remember me 2013


Takers - Pamiętaj mnie

Kiedy cię widzę, kiedy za tobą tęsknię
Pamiętam dzień, kiedy byliśmy razem
Kiedy cię widzę, kiedy za tobą tęsknię
Pamiętam dzień, kiedy byliśmy razem

Czy zamkniesz gdzieś tutaj swoje oczy
Żebym mógł cię przytulić
Nie chcę, żebyś wiedziała o
Oczu i spojrzenia, które drżały z niezręczności

Uśmiech, który musnął mnie przez chwilę, moja ukochana
Jeśli to nie jest satysfakcjonujące, czy uwierzyłaś, że zapomniałem
Z ciężkim rozstaniem i długim czasem
Moje serce przez chwilę odpoczywa

#Kocham cię, ponieważ cię kocham
Żadne słowo nie może cię zastąpić
Nie mogę się tym podzielić z nikim innym na świecie
Pozwolę ci odejść

##Kocham cię, ponieważ cię kocham
Ja, nawet ona, będę cię kochał w zamian
Obiecaj mi swoją ostatnią miłość
Nie przeszkadza mi to, ale wciąż cię kocham

Kiedy cię widzę, kiedy za tobą tęsknię
Pamiętam dzień, kiedy byliśmy razem
Kiedy cię widzę, kiedy za tobą tęsknię
Pamiętam dzień, kiedy byliśmy razem

Teraz powiedz mi, moja ukochana
Że szukałaś kogoś, na kim możesz polegać
Byłem wtedy zbyt młody
Żeby znieść twój smutek

#
##

Bez  żadnej obietnicy
Za każdym razem, kiedy na ciebie wpadam
Podłymi słowami
Znowu cię zraniłem

Ponieważ jestem zagubiony dziewczyno, nie mogę przestać, ale myślę o tobie dziecinko, bo znam swoją drogę
Chcę cię tylko objąć, bo po prostu wariuję i tęsknię za tobą dziecinko

Wybacz mi (nie mogę nic poradzić, tylko czekać) będę cię kochał
Będę wystarczająco szczęśliwy, chociaż nie mogę mieć wszystkiego
Moja miłość, która ma twój smutek
Niech to będzie na zawsze, ale wciąż cię kocham

angielskie tłumaczenie kpoplyrics.net

1 komentarz:

  1. Tak przesłuchałam sobie z ciekawości piosenkę i od razu zapaliła mi się lampka, że jakieś to dziwnie znajome jest ;)myślałam, że może z dramy jakiejś ją skojarzyłam, ale szybko sprawdziłam i się okazało, że to przecież stary kawałek Lee Hyori - nie ma to jak sobie wybrać oryginalny singiel na debiut :D

    OdpowiedzUsuń

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...