Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

wtorek, 5 lutego 2013

Ra.D feat. Shin Ji Soo - It's been a long time 2013


Ra.D feat. Shin Ji Soo - Minęło sporo czasu

Minęło sporo czasu - tak dobrze cię widzieć
Co powinienem powiedzieć? Mam tak wiele do powiedzenia
Ale wszystkie rzeczy, które błąkają się na moich ustach
Nie wychodzą tak jak myślałem

Minęło sporo czasu - wyglądasz dokładnie tak samo
Myślałem, że będzie odrobinę niezręcznie
Ale twój identyczny sposób mówienia i takie same żarty
Nie mogę uwierzyć, że czas tak mija

#Minęło sporo czasu
Jak się masz?
Co robiłaś?
Czy byłaś w ogóle chora?
Nawet kiedy jestem zajęty i nie ma czasu na odpoczynek
Kiedy czasami o tobie myślę
Chciałem cię zobaczyć
Minęło sporo czasu

Minęło sporo czasu - widząc cię tak
Sprawia, że myślę o dobrych wspomnieniach, jedno po drugim
Kiedyś tak bardzo się kłóciliśmy
Ale jak to się dzieje, że nie pamiętam żadnej z tych rzeczy?

Minęło tak dużo czasu
Wydaje się jakby to było wczoraj
Ale nie mogę uwierzyć, że czas tak minął

#

Minęło sporo czasu
Twoja uśmiechnięta twarz, twoje figlarne miny
Znajome obrazy, niejasne wspomnienia
Minęło tak dużo czasu
To wszystko stare historie
Chociaż mi wydaje się jakby to było jutro


Jak się masz?
Co robiłaś?
Czy byłaś w ogóle chora?
Nawet kiedy jestem zajęty i nie ma czasu na odpoczynek
Kiedy czasami o tobie myślę
Chciałem cię zobaczyć
Minęło sporo czasu

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...