Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

poniedziałek, 4 lutego 2013

Shin Cho I - Bad 2013 (Berlin OST)

MV z fragmentami filmu pod tłumaczeniem (audio też jest dłuższe)


Shin Cho I - Zła

Wewnątrz tego sfiksowanego świata
Twoje i  moje codzienne życia
Ciche pole walki
Chociaż próbuję z całej siły

Kto włożył kwiat do flakonu pełnego zatrutej wody?
Kto rozlał zimną wodę na płonącą pochodnię?
Moje przebite serce chłodno się uspokaja

Muszę być zła
Jestem taka wściekła
Chociaż jestem na krawędzi klifu
Muszę być zła
Jestem taka wściekła
Nie będę błagać o życie
Muszę być zła x3

Świat, któremu ufałam
Został skażony zdradą
Co jest właściwe a co złe?
Kto o tym decyduje?

Smutne oczy stukają w okno spokoju
Zgubiłam się podczas pościgu, kiedy uciekałam

Nie wiem co robić
Nie ma nikogo, kto nauczy mnie właściwej drogi
Rzeczy toczą się takie jakie są
Myślałam, że ktoś zabierze mnie w ręce zbawienia
Ale muszę naostrzyć swój miecz
Muszę wytrzymać o wiele więcej dni niż inni
Stawanie się silniejszą niż ktoś
To jest jedyny klucz, który pomoże mi odnaleźć swoją uwięzioną siebie

angielskie tłumaczenie pop!gasa



1 komentarz:

  1. Nie znałam wcześniej a naprawdę świetna nuta :) Dziękuję za tłumaczenie.

    OdpowiedzUsuń

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...