Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

poniedziałek, 4 lutego 2013

Seo In Guk feat. Verbal Jint - All I want is you/I can't live because you 2013


Seo In Guk feat. Verbal Jint - Wszystko czego pragnę to ty/Nie mogę żyć bez ciebie

Dzwoń do mnie późno w nocy, to nic takiego jeśli mnie niepokoisz
Jeśli powiesz "Gdzie jesteś? Przyjdź do mnie", polecę do ciebie
Oddam ci swoją złotą piątkową noc
Nie mogę tego powiedzieć w inny sposób, pokażę ci to wszystko

Och dziewczyny, jesteś moim ideałem, jest całkowicie gotowy
Żeby dać ci wszystko dziewczyno, ponieważ to, że się pojawiłaś w moim życiu
Jest najwspanialszym co się przydarzyło dziewczyno, jesteś moim ulubionym wypadkiem
Proszę, wiedz, że jest w centrum mojej uwagi, gdziekolwiek

#Nie mogę żyć z twojego powodu, nie mogę żyć z twojego powodu
Tak głęboko zakochałem się w tobie, która sprawiasz, że w moim sercu wybuchają fajerwerki - wiesz?
Nawet jeśli się wściekniesz, zezłościsz i zirytujesz, jesteś śliczna, cokolwiek robisz, jesteś śliczna
Kocham cię, ponieważ ty to ty

Daj mi siebie, daj mi swoje serce, jeśli o nie błagam
"Co? Nie słyszę cię" - udajesz, że mnie nie słyszysz
Udajesz, że mnie ignorujesz i udajesz, że nie wiesz
Ale wtedy szepczesz mi do ucha "Kocham cię", jesteś taka śliczna

Udaje, że nie wiesz, ale myślę, że czytasz moje spojrzenie
Które szczerze mówi "Odpowiedz mi", z twojego powodu moje serce jest niespokojne
Z twojego powodu roztapiam się jak marcowy śnieg
Gdziekolwiek pójdę, widzę twoją twarz
Naprawdę nie mogę żyć z twojego powodu

#

Och mój Boże, nie mogę żyć z twojego powodu
Nawet twoja zmarszczona twarz jest taka rozkoszna, co zrobię?
Chcę cię przytulić, całą ciebie

Jesteś śliczna, ponieważ ty to ty
Mam tylko ciebie, ponieważ ty to ty
Jesteś moją miłością

Żyję z twojego powodu, żyję z twojego powodu
Powód, dla którego cię kocham to tylko ty - obiecasz mi?
Że zostaniesz przy mnie tak jak to teraz robisz, żebym mógł cię kochać?
Jeszcze raz, kocham cię, kocham cię

angielskie tłumaczenie pop!gasa

1 komentarz:

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...