Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

środa, 13 lutego 2013

Rainbow - Tell me tell me 2013


Rainbow - Powiedz mi powiedz

Puszczasz moja dłonią przy innych dziewczynach
Mówiąc, że jestem tylko przyjaciółką i będąc niezręcznym
Czasami jestem dla ciebie tylko dziewczyną
Ale teraz jestem zmęczona

5 5 5 4 3 2 1
Nie mogę tego nawet policzyć
Tylko czas tyka
To pora, żebyśmy porozmawiali
Ciągle sprawiasz, że źle to rozumiem
Powiedz mi wyraźnie

"Sii... tak czy owak!"

#Powiedz mi powiedz mi, pospiesz się i powiedz mi
Że jestem twoją dziewczyną
Och kochanie ty ty ty ty
Przestań sprawiać, że jestem zmieszana
Przestań sprawiać, że jestem zmieszana

##Hoo hoo hoo hoo
Chcę być być twoją ukochaną

Hoo hoo hoo hoo
Chcę być być twoją ukochaną

5 4 3 2 1 bingo!
Uśmiechasz się do mnie
Skradłeś moje serce
Ale w końcu to tylko labirynt
W skomplikowanym związku
Czekam
Ale to trudne - więcej

Spośród wielu numerów dziewczyn w twoim telefonie
Mam wrażenie, że jestem tylko jedną z nich
Ciągle sprawiasz, że źle rozumiem
Powiedz mi wyraźnie

"Sii... tak czy owak!"

#
##

Chłopcze, to twoja ostatnia szansa
Jeśli nie, masz kłopoty
Powiedz mi swoją miłość
Jeśli nie, masz kłopoty
Tak jak para, razem byliśmy tacy dobrzy

Yeah mój ukochany, mój chłopcze
Mój ukochany, mój chłopcze
Więc chcę to dzisiaj na pewno usłyszeć
Yeah mój ukochany, mój chłopcze
Mój ukochany, mój chłopcze
Mój ukochany, mój chłopcze
Mój mój ukochany, mój chłopcze
Że mnie kochasz

#
##

Być być twoją miłością

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...