Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

środa, 13 lutego 2013

NU'EST - Hello 2013


NU'EST - Halo

Halo
Jadłaś już?
Martwi mnie miejsce twojego pobytu
Powiedz mi dziecinki, gdzie jesteś?
Halo
Zadzwoń do mnie dziecinko, będę tam
Gdziekolwiek jesteś, będę tam
Halo
Dziewczyno, odbierz telefon
B muszę tam być

Może spóźnisz się z powodu dużego ruchu? (czuję ponaglenie)
Może znowu zapomniałaś baterii (znowu ja)
Mam wrażenie, że będzie padać, więc trochę o tym myślę (ty odrobinę)
Żeby wcześniej cię zobaczyć, jadę cię zabrać

Będziesz zaskoczona, kiedy mnie zobaczysz (spodoba ci się)
Żebyśmy za sobą nie tęsknili (powinienem biec)
Widzę cię z daleka, ale dzwonię do ciebie i tylko mówię

#Halo, jadłaś już?
Martwi mnie miejsce twojego pobytu
Halo, dlaczego niczego nie widzisz
Halo, halo?

Przyjechałem, żeby cię zabrać, bo myślałem, że będzie padać
Na wypadek gdybyś miała sama iść w deszczu
Stoję przed twoim domem, wygląda na to, że jesteś z kimś innym
Nie mogłem ci nic powiedzieć, bo myślałem, że cię stracę

Wiem, że moje zachowanie nie jest zbyt odważne
Nawet jeśli mówisz, że jestem tchórzliwy, już tak dłużej nie mogę
Znasz te uczucia?
Droga do ciebie wydaje się być piekłem
Nie powinnyśmy czuć tego samego?
To nie ma sensu
Ja byłem tym, który cię pocieszał
Proszę, powiedz mi, to nic takiego
Dlaczego nie ja, po prostu powiedz, powiedz cokolwiek

Co tam robisz
Nie czujesz, że patrzę na ciebie?
Bezmyślnie się na ciebie patrzę
Powiedz słowa, które chcesz, powiedz jutro
Powiedz, że jest ci przykro, jutro
Gdzie się patrzysz, powinnaś być tutaj

#

Chciałem cię zobaczyć, bo pada (pada)
Idę ulicą, którą szedłem z tobą (mam wrażenie, że umieram)
Stoję przed twoim domem, tęsknię za tobą, ale ty chyba nie (tęsknię za tobą)
Wariuję, to musisz być ty

Dziecinko, nie mogę pozwolić ci odejść (jadałaś?)
Myślę tylko o tobie dziewczyno
Czym będę bez ciebie dziewczyno (cokolwiek robisz)
Nie mów mi kłamstw, nie mów żegnaj
Chcę tylko wiedzieć (dlaczego nic nie możesz powiedzieć)
Myślę tylko o tobie dziewczyno
Czym będę bez ciebie dziewczyno
Czym będę bez ciebie dziewczyno

Halo

angielskie tłumaczenie napisy na Loen Ent@YT

1 komentarz:

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...